I miejsce: Martyna Słupek kl. III ZSP nr 2

II miejsce: Hanna Habram kl. III SP nr 2

III miejsce: Martyna Leśny kl. III ZSP nr 7

Gratulujemy!!!

 

20210507_144033_resized_1
20210507_144127_resized2
IMG_20210426_154500
Muminki2a
Muminki_1a
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

Dominika Grazda, Ewa Zawartowicz

Punkt Szczepień Powszechnych

tel. 32 746 74 00 lub 32 746 74 01

Uczniowie z klasy III b po cyklu lekcji o sztuce stworzyli ciekawe rzeźby, które postanowiliśmy zaprezentować szerszej publiczności.

Ewa Zawartowicz

IMG-20210430-WA0001
IMG-20210430-WA0004
IMG-20210430-WA0005
IMG-20210430-WA0007
IMG-20210501-WA0001
IMG-20210503-WA0000
IMG-20210503-WA0014
IMG_20210430_102447
Resized_20210504_1750002
Screenshot_20210503-194103_WhatsApp
tmp_1620063085067
tmp_1620063146914
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

W maju uczniowie wracają do nauki stacjonarnej w szkołach. Wszystkim zależy na tym, aby powrót do szkoły pozbawiony był stresu. Dlatego uczniowie miejskich placówek oświatowych mogą liczyć na wsparcie ze strony swoich nauczycieli. Ogłaszamy "MAJ to miesiąc BEZ: kartkówek, sprawdzianów i jedynek".

Powrót do szkół to powrót do nowej rzeczywistości, w której wszyscy muszą się na nowo odnaleźć. Perspektywa ta budzi lęk i niepokój. Uczniowie wodzisławskich placówek oświatowych mogą jednak liczyć na wsparcie. Nauczyciele zadbają o to, aby maj upłynął pod znakiem adaptacji społeczno-emocjonalnej. Nie będzie kartkówek, sprawdzianów ani jedynek.

W tej sytuacji kluczowe jest, aby okazać wsparcie dzieciom i młodzieży. Pandemia koronawirusa, nauka zdalna, izolacja od rówieśników sprawiła, że na uczniów spadło mnóstwo problemów o naturze emocjonalnej, zdrowotnej i społecznej. Obowiązkiem nauczycieli jest więc zadbanie o dobre samopoczucie i stan psychiczny podopiecznych.

 

Ostatnio klasę IIb odwiedził Ozobot. To mały, ale bardzo inteligentny robot do nauki programowania. Przywitał się z dziećmi migając kolorowymi diodami i wydając specyficzne dźwięki. Następnie uczniowie poznali umiejętności Ozobota i nauczyli się programować dla niego zadania. Za pomocą wirtualnych puzzli i symulatora robota każde dziecko mogło tworzyć własne i niepowtarzalne trasy.

Dzięki spotkaniu z robotem uczniowie nabyli nowe umiejętności w zakresie programowania. Mieli okazję do zabawy oraz rozwijania swojej kreatywności, wyobraźni przestrzennej i logicznego myślenia.

Agnieszka Gajdosz

IMG-20210423-WA0000
IMG_20210412_152756
IMG_20210421_132125_1
MicrosoftTeams-image_19
Previous Next Play Pause
1 2 3 4